Балалық шақ - адам өміріндегі ерекше кезең, тұлғаның ең қызықты және белсенді даму кезеңі. Балалық шақ бейбітшілік пен денсаулықтың, рухани-адамгершіліктің, интеллектуалдық қалыптасуы мен өсуінің уақыты болуы керек. Жазда денсаулықты сақтау тақырыбы әсіресе өзекті. Жыл сайын бүкіл жазғы кезеңде мектепте жазғы демалыс орындары жұмыс істейді.
Олардың басты мақсаты – жазғы демалыс кезінде оқушылардың денсаулығын нығайтуға және бос уақытын ұйымдастыруға қолайлы жағдай жасау. Есепті кезеңде 2022 жылғы 29 маусым мен 27 шілде аралығында 7 және 8 сыныптардың 17 оқушысы (оның ішінде 4 көп балалы отбасынан, 1 толық емес отбасынан) демалып, денсаулықтарын нығайтты, бұл мектеп оқушыларының 16%-ын құрайды. Оқушылар жазғы ойын алаңына таңғы сағат 10:00-ден бастап тартылды. 12:00-ге дейін тамақсыз.
- 2022 жылдың 29 маусымы мен 13 шілдесі аралығында 8-сыныпты жазғы еңбек жасағы жұмыс істеді.
Мектеп оқушыларының жазғы өндірістік практикасы мектеп оқушыларын еңбекке тәрбиелеу, оқыту, олардың қоғамдық пайдалы еңбегін ұйымдастыруда кәсіптік бағдарлауды жетілдіру мақсатында ұйымдастырылды. Жазғы практиканың негізгі мақсаттары:
- еңбекке деген саналы қажеттілікті қалыптастыру;
-еңбекке деген құрмет
-туған табиғатқа ұқыпты және ұқыпты қарау;
- ұжымшылдыққа тәрбиелеу;
- тәртіпке тәрбиелеу
Студенттер жазғы еңбек практикасының бірінші күнін кеңседе өткізді. Ұйымдастыру мәселелері шешілді, жазғы тәжірибе кезеңіне брифинг өткізілді, студенттерді қабылдайтын алдағы жұмыстар таратылды.
8-сынып оқушылары спорт залында, стадионда (қоқыс жинау) жұмыс істеді, сыныптардағы гүлдерді суарды, мектеп ауласында жұмыс істеді (сыпыру, бұтақтарды жинау),
Тәжірибе аясында спорттық және ойын-сауық шаралары ұйымдастырылды, әңгімелер: «Күмәнді ләззаттың бағасы», «Зиянды және пайдалы тағам», өсімдіктер туралы викторина «Өзіңді сынап көр», «Физикалық ABC», салауатты өмір салты бойынша лекциялар, әңгімелер. Елорданың тарихи ғимараттары туралы, сонымен қатар Нұр-Сұлтан қаласына виртуалды саяхат, «Жол қозғалысы ережелері» байқау бағдарламасы өткізілді.
Студенттер футзал, теннис, шахмат ойнады, сонымен қатар «Асықы», «Тоғыз құмалақ» ұлттық ойындарын ойнады.
Тәжірибе жетекшісі: Нурмагамбетов Е.Т.
- 2022 жылдың 14 шілдесі мен 27 шілдесі аралығында «Радуга» жазғы демалыс аймағы жұмыс істеді.
1-күн «Танысайық»
Жазғы ойын алаңының жұмысы ұйымдастыру мәселелерінен басталды. Мұғалім балаларды сайттың мақсатымен, міндеттерімен, сайттағы өзін-өзі ұстау ережелерімен, оның заңдарымен таныстырды. Лагерь ауысымының жұмыс жоспары, балалардың ұсыныстары мен тілектері талқыланып, одан кейін балалардың тілектерін ескере отырып, жоспарға ішінара түзету жүргізілді. Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқама өткізілді (жол, учаске аумағы). Мектеп оқушыларына жол қозғалысы ережелерімен таныстыру.
Ойын барысында алынған ақпаратты бекіту жұмыстары жүргізілді
бағдарламасы «Бағдаршамда мереке жоқ!
Балалар «Өзің туралы айтып бер» ойынын ойнады.
«Өзің туралы айтып бер» деген әңгіменің өсиеттері.
- ашық, қысқаша сөйлеу;
- мектеп туралы айтуды ұмытпау;
Жігіттердің әңгімелері шеңбер бойымен жүруі мүмкін, қаласаңыз, бір-біріне таяқшаны (ойыншықты) беруге болады.
Балалар далада бірге жұмыс істеді.
Осылайша қызықты, көңілді, жазғы өмір басталды!
2-күн «Бізді қоршап тұрған өсімдіктер»
Балалар туған өлкенің өсімдіктер әлемімен, жалпы өсімдік түрлерімен танысты. Мектеп алаңында отырғызылған барлық гүлдер мен ағаштарды суарды. Әңгіме барысында «Оларды қалай құтқарамыз?» деген сұраққа жауап іздеп көрдік.
Жасақ салауатты өмір салтына байланысты ұранмен шығуы, борщ, тұшпара және басқа да сүйікті тағамдарды дайындау үшін қандай өнімдер қажет екенін есте сақтау, сөздерді шешу, жұмбақтарды табу керек болды.
Ойында балалар көкөністер мен жемістер, витаминдер, салауатты өмір салты ережелері туралы жақсы білімдерін көрсетті. Ойынның соңында балалар денсаулық сөзіне сөздер ойлап тапты:
Z – зарядтау, қатаю
D - қозғалыс, бос уақыт
О - демалу, түскі ас
P - режим, жұмыс
О - көкөністер
В - витаминдер, велосипед, волейбол
б ----------------
E - тамақ
3-күн «Біз тұратын жер»
Бұл күн біздің шағын Отанымызға арналды. Туған жерге деген сүйіспеншілікті, ұрпақтар сабақтастығын арттыру, туған өлкенің тарихына деген қызығушылықты арттыру, патриоттық сезімдерін арттыру мақсатында балалармен «Біз өмір сүріп жатқан өлке» атты әңгіме өткізілді. Балалар Отанымыздың рәміздері туралы сұрақтарға қуана жауап берді. Біз осындай әдемі және бейбіт республикада өмір сүріп жатқанымыз қандай жақсы! Ең бастысы, Отанымызға деген осы мақтаныш сезімі арамыздан кетпесін!
Бейбіт елімізге әрқашан күн нұрын жаусын!
Су айдындарында өзін-өзі ұстау ережелері туралы әңгіме жүргізілді, балаларды мектеп алаңындағы кезекті еңбек десантынан кейін өзенге шомылуға шақырды. Ашық ауадағы ойындар сайт жұмысын толықтырды.
Күн қызық әрі қызық болды.
4-күн «Таза ауыл»
Жаз - демалыс уақыты, жылдың ең таңғажайып мезгілі - жылы және шуақты. Бұл уақытта табиғат әсіресе жақсы, оның көріністері көзді қуантады және бұл керемет мерекеге ықпал етеді. Ал гүлсіз жаз деген не? Мектеп алаңында өсіп тұрған гүлдерді арам шөптерден арылтып, суарып, мәдениет үйінің басшысымен бірге 6-сынып оқушыларымен бірге Есіл өзенінің бойындағы аумақты тазалауға шықты.
5-күн «Еңбек десанты»
6-күн «Эко-географиялық сабақ»
Географиялық ойындар
1. Географиялық атаулар
Құрал-жабдықтар: қағаз парақтары, қарындаш.
Тапсырма: білетін таулардың атын жазу
Уақыт 5 минут
Таулардың атын көп жазғандар жеңеді. Ал кім жеңімпаз деп есептелетінін білу үшін көшбасшы ең көп аты бар қатысушылардың бірін өз тізімін дауыстап оқуға шақырады. Тізімдеріндегі барлық ойыншылар сәйкес атауларды сызып тастайды, содан кейін әрбір ойыншы тізімде қайталанбайтын атауларға ие болғанша келесісін оқиды, т.б.
2-тапсырма
Географиялық анаграммалар
Әрбір сөзде қаланың немесе өзеннің атауын алатындай әріптерді қайта орналастырыңыз.
3-тапсырма
Қалалар мен өзендер
Ойыншылар шеңберге отырады. Ойынның бастаушысы оң жақтағы көршісіне бұрылып, еліміздегі ірі өзендерді атайды. Жауап ретінде ол осы өзенде орналасқан кез келген қаланы дереу атауы керек, ал оң жақтағы көршісіне сілтеме жасай отырып, басқа өзенді атауы керек. Ол жауап береді және өз кезегінде оң жақтағы көршісіне сілтеме жасай отырып, өзенді атайды және т.б. Осылайша бірте-бірте қалалар мен өзендердің «тізбегі» барлық ойыншыларды айналып өтеді.
Қалалар мен өзендерді тез атау керек. Ойыншылардың қайсысы сүрінсе, көшбасшы беске дейін санайды. Осы уақыт ішінде дұрыс жауап бере алмаған адам ойыннан шығады.
4-тапсырма
Географиялық жұмбақтар-әзілдер
7-күн «Еңбек десанты»
8-күн «Біз темекіге қарсымыз»
Презентациямен өткен «Зиянды әдеттер» әңгімесіне балалар белсене қатысты. «Денсаулық хаттамалары» балаларға темекі шегудің тек жасөспірімнің ғана емес, ересек адамның да ағзасына қаншалықты зиянды әсер ететінін білуге бағытталған.
9-күн «Таңғажайып жақын»
Біз әдемі картиналар жасауға болатын табиғи материалдар және тағы басқалар туралы айттық.
Ал, әдеттегідей, демалыс күні таза ауада еңбек десанты болды.
Күн қызықты әрі пайдалы болды.
10-күн «Кеңсе тазалау»
7-сынып оқушыларының барлығы ойын алаңына бармағандықтан, волейбол жарысы кейінге шегерілді.
Тәжірибе жетекшісі:: Мурзина Е.Ю.
Балалардың мектеп алаңдарында өткізген уақыты өте жағымды болды және әрине есте қалды. Олар оны өздерінің және денсаулықтарының пайдасына жұмсады. Ұйымдастырылған жұмыс барысында студенттер үлкен ләззат алып, сергектік пен жігер зарядын алып, жаңа оқу жылына күш-қуат жинады. Жазғы мектеп алаңдарының жұмысы жалғасады.