"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Курский ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Курское отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психолог А. Н. Шайхыстанованың баяндамасы кәсіби бағдар беру

19.05.2020

                                                      «Курский орта мектебі» КММ-де 9-сыныпта кәсіби бағдар беру туралы есеп.
      Мамандық таңдау мәселесі әрдайым жоғары сынып оқушыларында кездеседі, және қазір қоғамымызда болып жатқан өзгерістерге байланысты өзекті болып отыр. Оқушылар көптеген жаңа мамандықтар туралы аз ақпарат алады, ал дәстүрлі мамандықтар айтарлықтай өзгерістерге ұшырайды. Еңбек нарығының сұранысы, мамандықтың адамға және оның жеке сипаттамалары сияқты факторларды ескере отырып, кәсіптік таңдау кәсіптің табысты дамуының, жұмыс күшіне үйлесімді кірудің, бәсекеге қабілетті маманның қалыптасуының және сайып келгенде оның әл-ауқатының маңызды шарты болып табылатындығы баршаға аян. отбасылар. Жоғарыда айтылғандарға байланысты мектепте мансаптық бағдарлаудың міндеттері:
 1. Студенттерге кәсіби өзін-өзі анықтауға көмектесу;
2. Мамандықтарды құндылық бағдарларын, қабілеттері мен мүмкіндіктерін, өмірлік жоспарлары мен болашағын ескере отырып, тәуелсіз және ақпараттандырылған таңдауды қалыптастыруға ықпал ету.
Мектептегі кәсіптік бағдарлауды ұйымдастыру тәрбие жұмысы құрылымындағы бағыттардың бірі болып табылады және оқу процесінің барлық қатысушыларына кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде әлеуметтік кепілдіктер беруге бағытталған.
Мектептегі кәсіби бағдарлауды ұйымдастыруда келесі принциптер сақталады:
1) Жүйелілік пен сабақтастық - кәсіби бағдар беру жұмысы тек бітіру сыныптарындағы студенттермен жұмыс жасаумен ғана шектелмейді. Бұл жұмыс біріншіден бастап соңғы сыныпқа дейін жүзеге асырылады.
2) Студенттерге олардың қызығушылықтарының жасына және қалыптасу деңгейіне, құндылық бағдарлары мен өмірлік жоспарлардағы айырмашылықтарға, үлгерім деңгейіне қарай сараланған және жеке көзқарас.
3) студенттермен және ата-аналармен мансаптық бағдарлаудың жаппай, топтық және жеке формаларының оңтайлы үйлесуі.
4) мектептер, отбасылар, кәсіптік оқу орындары арасындағы қарым-қатынас.
5) Мансаптық бағдарлаудың өмірмен байланысы.
Ата-аналармен жұмыс (заңды өкілдер):
Кәсіби бағдар берудегі маңызды буын - ата-аналармен жұмыс. Әдетте ата-аналар балаларының өмірі мен жұмыс жоспарларын анықтауға белсенді қатысады. Сонымен қатар, мамандық таңдау және білім алу жолдарын анықтау студенттер үшін де, олардың ата-аналары үшін де (заңды өкілдер) қиын міндет болып табылады. 9, 10 сыныптардағы ата-аналар жиналыстары мен сынып сағаттарында. Мектеп кітапханасы қазіргі әлемнің көптеген мамандықтарын таныстыратын әдебиеттермен бірге бұрыш ұйымдастырды.
Студенттермен жұмыс:
Сыныптан тыс жұмыстар және сабақ сағаттары:
Сынып жетекшілері мамандық таңдау, қандай мамандықтар тақырыбында сынып сағаттарын өткізеді.
«You Tube» платформасында (https://youtu.be/ZFhuCta7Jyg, https://youtu.be/CSmR_CzgRHo, https://youtu.be/yYuX1foqX_o) бейне сабақтарды қарау, әрине.
Қашықтықтан оқыту сынақтары кезінде: https://testometrika.com/business/test-to-determine-career/, https://nsportal.ru/shkola/tekhnologiya/library/2016/09/07/testy-po -профессор-для-9-класс, https://adukar.by/proftests.
Сондай-ақ, педагог-психолог 9 мамандық бойынша 6 мамандыққа бөлінетін оқушылардың кәсіби талғамына талдау жүргізді.
4 студент (40%) - нақты түрге жатады.
Мамандықтың бұл түрі ер адамдар ретінде сипатталады, әлеуметтік емес, тұрақты, қазіргі заманға бағдарланған, нақты объектілермен (заттармен, жануарлармен, машиналармен) және оларды практикалық қолданумен айналысады.
1 оқушы (16,2%) - зерттеу түріне жатады. Мамандықтың бұл түрі мыналармен сипатталады: Таңдалған қызмет:
- ақпарат жинау, оны жүйелеу, талдау,
- күрделі немесе дерексіз тапсырмаларды орындау,
- рефлексия, гипотезалар мен теорияларды талдау арқылы мәселелерді шешу,
- өзіне негізделген, тәуелсіз жұмыс;
- ғылыми немесе зертханалық жұмыстарды орындау;
- ойлауды іс-әрекеттен артық көреді.
Мүмкіндіктер
математикалық дағдылар
-аналитикалық дағдылар, -ғылыми тенденциялар, ұтымды логикалық анализге бейімділік,
Жазбаша дағдылар
 - ұтымдылық, эрудиция.
2 студент (20%) - әлеуметтік типке қатысты. Мамандықтың бұл түріне мыналар тән:
Қалаулы іс-шаралар:
- адамдармен топта жұмыс істеуге бағдарлау, объектілермен емес,
- оқыту, түсіндіру, түсіндіру,
- көмек, кеңес беру, кеңес беру,
- топтық іс-шараларды ұйымдастыру, талқылау.
Мүмкіндіктер
ауызша қабілеттер
- адамдармен қарым-қатынас және қарым-қатынас жасау дағдылары;
- оқытушылық, шешендік шеберлік,
- тыңдау дағдылары,
1 оқушы (10%) көркемдік типке жатады. Мамандықтың бұл түріне мыналар тән:
Қалаулы іс-шаралар:
- көркемдік туындылар (кескіндеме, мүсін, фотография, әшекейлер жасау, дизайн, композиция, әдеби шығарма және т.б.),
- музыкалық аспаптарда ойнау,

лікті орындау.
Мүмкіндіктер
- қиял, шығармашылық,
- музыкалық қабілеттер,
-артистік қабілеттер,
ауызша-тілдік қабілеттер,
- үйлесімділік, талғам.
2 студент (20%) кәсіпкерлік типке жатады. Мамандықтың бұл түріне мыналар тән:
Ұсынылатын қызмет:
- басқа адамдармен ұйымдарда жұмыс істеу
- ұйымдастырушылық мақсаттар және экономикалық жетістік,
- қаржылық және тұлға аралық тәуекел, бәсекеге қабілетті қызметке қатысу;
- сату, сатып алу, сауда, кәсіпкерлік,
- жиналыстар, топтар, ұйымдарды, компанияларды басқару,
- адамдар мен жобаларды басқару,
- саяси науқандар, сайлау, презентациялар және т.б. өткізу
Мүмкіндіктер
- ұйымдастырушылық қабілеті, ауызша қабілеті, шешендік қабілеті, сендіру қабілеті,
- көшбасшылық және көшбасшылық қабілеттер;
-әлеуметтік және тұлғааралық дағдылар,
кәсіпкерлік қызметке бейімділік
 Студенттермен кәсіптік бағдар беру іс-шараларын ұйымдастыруда сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі формалары, заманауи педагогикалық технологиялар қолданылады.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 19.05.2020 00:43
Құрылған күні: 19.05.2020 00:56

Текст